نمایشنامه پیمان ولایت به نویسندگی و کارگردانی سید مجتبی حسینی از تاریخ 29/02/88 الی 08/03/88 در محل تالار شرف الدین علی یزدی اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، نمایشنامه کاری از انجمن هنرهای نمایشی ، واحد نمایشی حوزه هنری ، گروه تئاتر پتواژ می باشد که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد اجرا می شود.
لازم به ذکر است که سرپرست گروه نمایش محمد دهقان هراتی و طراحان صحنه نمایش محمد بهابادی و حسین کهفی می باشند.
----
برگزاری انتخابات انجمن شعر و ادب اردکان
با توجه به پایان دوره دو ساله فعالیت انجمن شعر و ادرب اردکان ، جمعی از شعرای شهرستان با برپایی مجمعی ، انتخابات انجمن شعر و ادب شهرستان اردکان برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این نشست فریده حائری ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان و جمعی از شاعران پیسکسوت و جوان شهرستان حضور داشتند.
پس از گفتگو و تبادل نظر انتخابات برگزار شد و مصطفی عابدی بعنوان رئیس ، رضا شاکر نایب رئیس و خزانه دار ، علی جعفری عضو و مسئول دبیرخانه و علیرضا سامعی بعنوان عضو علی البدل برای مدت سه سال انتخاب شدند.
انتخابات فوق برای دومین دوره انجمن شعر و ادب اردکان بود که با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
شایان ذکر است انجمن شعر و ادب اردکان از سال 1368 بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1386 با شماره 59 به ثبت دفتر اسناد رسمی کشور رسید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا